loading...
آسانسور و بالابر خانگی
ساسان بازدید : 202 پنجشنبه 03 بهمن 1398 نظرات (0)

آسانسور چیست؟


آسانسور وسیله ای جهت جابجایی افراد در طبقات می باشد. با توجه به تعداد طبقات، مشخصه و ظرفیت و مشخصه های آن متفاوت می باشد. آسانسورهای مسکونی از پر فروش ترین آسانسورها می باشد. که با توجه به سلیقه مشتریان در طرح های متفاوتی می باشد. آسانسورها دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم.

Related image

فروش آسانسور در تهران

آسانسورها دارای انواع مختلفی می باشند که در این مقاله به شرح معروف ترین آن ها می پردازیم:

فروش آسانسور کششی

نیروی محرکه آسانسورهای کششی، یک موتور الکتریکی که اغلب در قسمت بالای چاه آسانسور و در موتورخانه تامین می شود. بر روی فلکه این موتور چند کابل فولادی موجود است که از یک سو به کابین آسانسور و از سوی دیگر به وزنه های آسانسور که در داخل قابی فلزی قرار دارند، متصل است. کمک به بالا بردن آسانسور دلیل وجود وزنه در سیستم آسانسور می باشد در غیر این صورت جهت این کار لازم است موتورهای با توان بالا با کیلو وات بالا به کار برده شود. در نتیجه با این روش توان موتور استفاده شده کاهش می یابد. آسانسورهای کششی در ایران از پر فروش ترین آسانسور در ایران می باشد. آسانسور کششی در انواع مختلف آسانسورهای کششی گیربکس دار، آسانسورهای کششی گیر لس، آسانسورهای بدون موتورخانه و آسانسورهای بالابرنده می باشند.

آسانسورهای وینچی (کششی) توسط یک زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و هر گونه نیروی رانشی به گونه ای غیر از اصطحلاک به آن وارد می شود. قاب وزنه در این گونه آسانسورها وجود ندارد.

چنانچه شما نیز برای ساختمان خود نیاز به آسانسورهای کششی داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. شرکت پارس ایمن بالابر  ارائه دهنده انواع آسانسورها با بالاترین کیفیت می باشند.

فروش آسانسور مغناطیسی

در آسانسورهای مغناطیسی، تجهیزات قرار گرفته شده بر روی دیوار چاه آسانسور و ریل ها با مغناطیس دائم حکم استاتور موتور و کابین آسانسور حکم روتور را دارد. با متصل شدن جریان برق به استاتور، باعث ایجاد میدان مغناطیسی شده و به روتور القا می شود. میدان مغناطیسی به وجود آمده در قسمتی قطع و با القای جریان برق توسط سیم پیچ های استاتور، سیم پیچ های قرار گرفته بر روی روتور باردار شده و باعث به حرکت در آمدن کابین می شود. در نتیجه در این آسانسورها قطعاتی مانند وزنه تعادل، موتورخانه، کابل فولادی و … وجود نخواهد داشت. این آسانسورها دارای ایمنی بسیار بالاتر از آسانسورهای معمولی بوده و به همین دلیل از قیمت بالا تری نیز برخوردار می باشد.

در صورتی که ایمنی ساختمان برایتان مهم می باشد می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. شرکت پارس ایمن بالابر دارای سابقه طولانی در زمینه فروش و نصب انواع آسانسورها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. برای خرید محصولات ما تنها کافیست تماس گرفته تا به مهندسین ما وصل شوید.

 
فروش آسانسور پنوماتیک

آسانسورهای پنوماتیک جدیدترین نوع آسانسور می باشد. در این نوع آسانسور، توسط نیروی پنوماتیک، کابین جابجا می شود.

در صورتی که شما هم برای ساختمان خود خواهان خرید این نوع آسانسور می باشید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا مهندسین ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و با اندازه گیری ابعاد محل نصب اقدام به نصب آسانسور نمایند. در صورت خرید آسانسور از شرکت پارس ایمن بالابر خدمات نصب آن رایگان به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

 
فروش آسانسور شیشه ای

عده ای از افراد به زیبایی ساختمان خود بسیار اهمیت می دهند و برای ساختمان خود به دنبال آسانسوری هستند که زیبایی ساختمان را افزایش دهد. آسانسورهای شیشه ای مناسب ترین گزینه برای این افراد می باشند. این آسانسورها علاوه بر زیبایی از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

اگر شما نیز زیبایی ساختمان برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. شرکت پارس ایمن بالابر سازنده زیباترین و ایمن ترین آسانسورهای شیشه ای می باشند.

 
فروش آسانسورهای بیمارستانی

آسانسورهای بیمارستانی مخصوص حمل بیمار می باشد و در انواع مختلف آسانسورهای برانکا بر و آسانسورهای حمل تخت موجود می باشد. . یکی از مشخصات این نوع آسانسورها سرعت آهسته آن ها می باشد و مخصوص حمل بیماران، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان می باشند.

 
فروش آسانسورهای بیمارستانی حمل تخت

این نوع آسانسورها در سایزهای بزرگ بوده و مخصوص حمل تخت بیمار می باشند. این آسانسورها اکثرا دارای دو درب ورودی عقب و جلو می باشند.

آسانسورهای بیمارستانی برانکا بر: سایز این نوع آسانسورها از آسانسورهای حمل تخت کوچک تر بوده و این آسانسورها در دو نوع هیدرولیکی و کششی وجود دارند. چنانچه شما نیز برای بیمارستان خود نیاز به آسانسور دارید می توانید از ما کمک بخواهید. شرکت پارس الکترونیک ارائه کننده انواع آسانسورها با بهترین کیفیت و بالاترین ایمنی می باشد.

فروش آسانسورهای هیدرولیک

حرکت به سمت بالا و پایین در این آسانسورها به وسیله جک هیدرولیک انجام می شود. در این نوع آسانسورها یک موتور سه فاز غلطان در روغن به همراه یک شیر الکتریکی مخصوص که به نام پاور یونیت نام دارد موجود می باشد. تامین فشار روغن جهت جک هیدرولیک از وظایف این موتور می باشد. در حرکت رو به بالای این آسانسور موتور روشن می شود و در حرکت رو به پایین نیازی به روشن کردن موتور نمی باشد. آسانسور هیدرولیکی در انواع مختلف آسانسورهای هیدرولیکی بدون چاله، آسانسور های هیدرولیکی تلسکوپی، آسانسورهای غیر تلسکوپی و آسانسورهای طنابی می باشد.

شرکت پارس ایمن بالابر دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش و نصب انواع آسانسورها بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. در صورت نیاز می توانید با مهندسین ما مشورت کنید.


فروش آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی یکی دیگر از انواع آسانسور ها می باشد که جهت جابه جایی وسایل و حتی اشخاص در انبار ها و کارگاه های بزرگ استفاده می شود. شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه فروش آسانسور های کارگاهی نیز فعالیت دارد.


نصب آسانسور توسط شرکت پارس ایمن بالابر

جهت نصب آسانسور، ابتدا تکنسین با بررسی ابعاد آسانسور و بررسی محل نصب و اندازه گیری های محلی که آسانسور در آن قرار می گیرد، شروع به ساخت آسانسور می نماید و در آخر نیز آسانسور را در محل مورد نظر نصب می نماید. شرکت پارس ایمن بالابر یکی از شرکت های معتبر در شهر تهران می باشد که در زمینه ساخت و راه اندازی و نصب انواع آسانسور ها فعالیت دارد. مشتریان عزیزی که خواهان ساخت آسانسور برای ساختمان خود هستند، شرکت پارس ایمن بالابر  بهترین خدمات را به آن ها ارائه می دهد تا رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.


نمایندگی فروش آسانسور در تهران

امروزه در ساختمان ها مسئله مهم و حیاتی داشتن آسانسور می باشد. آسانسور ها بخش مهمی از یک ساختمان به شمار می آیند زیرا جهت جابه جایی افراد و وسایل از آن ها استفاده می شود، در نتیجه باید از امنیت بالایی برخوردار باشد از همین رو یک آسانسور باید کیفیت بالایی داشته باشد، شرکت پارس ایمن بالابر در ساخت و راه اندازی و فروش آسانسور در شهر تهران حرف اول را میزند. عزیزانی که به دنبال یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه ساخت و نصب آسانسور می گردند شرکت پارس ایمن بالابر گزینه مناسبی می باشد.

شرکت پارس ایمن بالابر یکی از بهترین نمایندگی های فروش آسانسور در تهران  دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه ساخت و راه انداززی و نصب انواع آسانسورها بوده و دارای بهترین و مجرب ترین مهندسین برای نصب می باشند و دارای تخصص در زمینه انواع آسانسورها بوده و به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین آسانسور برای ساختمان شما کمک می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 4,394